Evul mediu și Modern Abstractizare

Ce face arta medievală și Jackson Pollock au în comun? Mult mai mult decat ai crede

În această săptămână două caracteristici aparent fără legătură end puncte: 561st de ani de la sfârșitul Evului mediu (pe 29 Mai) și aproape de expoziție Jackson Pollock pictura Murala (pe 1 iunie). Ce au in comun cele doua? Pune pur și simplu, de abstractizare.

În Primul Rând, Un Pic De Istorie

Evul mediu s-a încheiat pe 29 Mai, 1453—sau cel puțin, așa cum unii au ales să scrie istoria unei perioade care acoperă peste 1.000 de ani. În funcție de punctul dumneavoastră de vedere, Evul mediu a început să fie de la adoptarea Creștinismului ca religie oficială a Imperiului Roman în timpul lui Constantin, în secolul al 4-lea AD, sau în anul 476, când ultimul împărat Roman a fost înlăturat. Și se crede că s-au încheiat atunci când Constantinopol (Istanbul), odată capitala Bizanțului, a fost cucerit și a devenit parte a Imperiului Otoman.

La Getty, Evul mediu sunt întotdeauna foarte mult în viață—nu numai din cauza noastră ambițios program de expoziții extrase din colecția permanentă a Muzeului de manuscrise, dar, de asemenea, pentru că în echipa noastră de medievalists și manuscrise curatori, suntem mereu în căutarea de modalități de a aduce lumea medievală la viață în galeriile noastre și on-line. În fapt, două expoziții cu Bizantină arta medievala sunt la vedere, chiar acum, la Getty Villa și Getty Center: Cerul și Pământul: Arta de a Bizanțului de Colecții grecești de la Getty Villa și Cerul și Pământul: Bizantin Iluminare la Răscruce de drumuri Culturale la Getty Center. Aceste expoziții localiza arta Bizantină între antic Greco-Roman culturi și Modernă Timpurie, sau Renascentist, lume și să ia în considerare mai larg context global în care acest vast imperiu a prosperat timp de secole. Aceste expoziții oferă o privire în timp Evul mediu, în Bizanț, de la început până la sfârșit, și dincolo.

Bizanțul în centrul atenției

Orașul Bizantin de la Constantinopol (astăzi Istanbul) deține o importanță specială în istorie ca fiind la diferite momente de capital Roman, Bizantin și Otoman. Mai multe manuscrise în Getty colecții dezvăluie importanței orașului în timpul perioadei Bizantine; alții atrag atenția la 1453 eveniment, căderea Constantinopolului sub Otomani, care a semnalat sfârșitul său. Fecioara și Copilul într-o scenă de Prezentarea în Templu dintr-o Carte Evanghelia (sus stânga) l-a creat în jurul momentul în care latina (a se citi: Vest-Europene) cruciați demis Constantinopol în 1204 poartă puternic stilistice asemănare cu aceleași cifre într-o Biblie (sus dreapta) a făcut în Bologna, la mijlocul anilor 1200. Acest dialog între Bizantini și Vest-Europene manuscrise se află în centrul de Centrul Getty expoziție, o temă explorată în continuare de către curator Elizabeth Morrison aici.

Pe o notă legate, am studiat pagini dintr-un set de corul cărți comandate la mijlocul secolului al 15-lea de către Cardinalul Visarion, a cărui viață și religioase cariera punte Bizanț și Occident. A fost odată un cardinal în Biserica Catolică și patriarhul Bisericii Ortodoxe. În timp ce în Italia, a participat la o serie de consiliile bisericii care a încercat să unească bisericile Occidentale și de Est, și corul cărți au fost concepute ca instrumente de faptul că obiectivul de unificare (Visarion haina lui de arme în mod corespunzător dispune de două mâini apucând-o cruce). Cărțile nu a ajuns la destinația lor de la Constantinopol, când orașul a căzut înainte de finalizarea lor, și astfel ei au rămas în schimb în Italia. Imaginea Regelui David Ridicare Sufletul către Dumnezeu (mai jos) de la unul din corul volumele de carte are un incontestabil rezumat calitate, care, pentru ochiul nostru, arata cu putere moderne.
Artistul Franco dei Russi a oferit o reprezentare literală a cuvintelor imnului „La tine, Doamne, am ridicat sufletul meu”, care ar fi fost cântat de-a lungul bisericii serviciu introdus prin partea de sus a paginii. Inefabilă, intangibil, și într-adevăr abstract „Dumnezeu” și „suflet” sunt date de prezența fizică ca un om bărbos cu un triunghiular halo (referire la Trinitate, mai jos) si ca un mic, fantomatic, gri figura lui David palmier, respectiv. Deși manuscrisul original a fost comandat doar după așa-numita sfârșitul Evului mediu, artistul a împrumutat de la medieval picturale și teologice tradiții combinate cu o atenție la anatomie, mișcare, spațiu și care începe să se apropie nostru tipic idei despre arta Renascentistă.

Abstracție, Atunci și Acum

Prezența de Jackson Pollock Murală de la Getty—afișat de coincidență perfectă lângă o expoziție de desene numit Eclozat! Crearea Formularului cu Line—a provocat multe discuții cu colegul meu Megan McNamee în Departamentul de Manuscrise despre noțiunea de abstractizare în Evul mediu. Pollock aparent voalat forme și pline de culoare, ritmic linii pictate pe o moderne pânză, împreună cu diagonală, se suprapun, sau contur puii de linii care artiști de rutină utilizate în desen de la 15 la 19 secole solicită o atenție la o idee de cât de artiști de a crea, de a ascunde, sau feresc de reprezentare formă.

Definirea Abstractizare

Abstractizare (de la verbul Latin abstrahere, să atragă, să devieze, să se retragă) este în general înțeleasă în diferite perioade istorice ca vizavi de o realitate concretă centrat pe reprezentarea și percepția senzorială, sau pedepsit de normele de perspectivă și spațialitate. Noțiunea de „umanitate”, de exemplu, este o idee abstractă derivate din mai mult de beton adevărul că unii oameni sunt „oameni” în timp ce altele sunt „femei”, persoane fizice, care poate fi experimentat, cunoscut și simțit în mod individual.

Unele medieval gânditori înțeles o distincție între realitatea percepută și imagini mentale (gânduri, imaginație, viziuni), deoarece aceasta din urmă nu poate fi realizat fizic din același material ca și obiect din lume. Astfel, o sabie, catedrala, sau dragon imaginat în mintea mea sau în artă sunt considerate abstracte deoarece acestea nu sunt literalmente din metal, piatră, sau lipicios cântare. Concepte centrale a Creștinismului, cum ar fi Sfânta Treime poate fi înțeleasă în cuvânt și imagine, pentru că, potrivit evanghelist Ioan, Hristos (ca și cuvântul divin, sau logo-uri, trimis de către Tatăl) „a devenit trup și a locuit printre noi.” Duhul Sfânt, scriptura de multe ori înregistrări, coboară ca un porumbel: astfel abstract tripartit Tatăl-Fiul-Duhul sunt date de forma prin metaforă și întruparea, exprimată în scrierile Sfântului Augustin (în imaginea de mai sus) și Boetius (a se vedea imaginea).

Crearea și Ascunde Forma

Progresia de arte picturale de la Romanic la Gotic la Renaștere timpurie este la ori-a învățat ca un simplu muta de abstractizare a crescut naturalism, cum a sugerat de către cele trei imagini de Rusalii-a arătat mai sus, în ordine cronologică de la stânga la dreapta. Apostolii stau frontal, domina un spațiu care evocă și rezumate contemporană 12-lea arhitectura în imaginea din stânga. Artistul chiar și referințe cu dungi arcuri de Biserica Sfântul Mihail din Hildesheim, pentru care manuscrisul a fost făcut, în timp ce la centrul cifrele sunt așezați într-o rundă într-o ecleziastice stabilirea inspirat de arhitectura Gotica. La dreapta, noi, ca spectatori deveni parte la adunare și aproape că intră în cameră pentru a artistului utilizarea de perspectivă, și ne-a dat nici macar o bucatica din lumea de dincolo de fereastră înaltă. Se uită atent la ultima imagine, vom vedea că artistul a reprezentat copaci și de păsări de dincolo de fereastra ca simple puncte și accidente vasculare cerebrale, foarte componente care par să facă parte din componența de Pollock Murală.

Abstractizare nu este pur și simplu opusul a naturaliste sau de reprezentare de artă, cu toate acestea. Acesta poate fi, de asemenea, o încercare de a explica, a descrie, allegorize, sau imaginați-vă necorporale cu idei concrete. Mai mult decât atât, la un nivel material, foarte arta picturii—dacă într-un manuscris sau pe un modern panza—poate fi înțeleasă ca actul de a crea sau de a ascunde forma printr-o combinație de lovituri de vopsea în diferite culori și straturi.

În jurul anului 1400, Cennino Cennini a scris în tratatul său Meșterul Manual (Il libro dell ‘ arte), care pictura solicită imaginația în scopul de a face nevăzut văzut și de a face fizice într-un mod vizual prin aplicarea pigmenti de culoare in straturi sau juxtapuneri (ca în detalii de picturi în partea de sus a acest post). Probabil cele mai bune conexiuni între pictură medievală și Jackson Pollock Murale sunt numeroase iterații în manuscrisele de interlace sau foliate modele, care devin voaluri, care uneori ascunde sau dezvăluie forme, reamintind Pollock noțiunea de imagini voalate.
Cele patru imagini care urmează să prezinte un eșantion de moduri în care am putea defini abstractizare în Evul mediu, dar cu siguranță mult mai multe există în Getty colecție. Chiar dacă Evul mediu sunt un istoric îndepărtat de memorie, întotdeauna putem găsi link-uri și fire care ne trage înapoi, pentru că de mii de ani, care continuă să aibă o mare importanță pentru noi astăzi.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *